Fragt og Levering.

 

Vi bestræber os på at alle ordre bestilt inden kl. 12 afsendes samme dag. Vores generelle leveringstid er 1-3 dage.

Betaler du via bankoverførsel, sender vi dine varer når vi har modtaget pengene på vores konto.

Er der bestilt varer hjem specielt til dig, aftaler vi et leveringstidspunkt.

Vi har en fast fragtpris på 49 kr., hvis du vil have leveret til døren, og 35 kr. ved afhentning i postbutik. Køber du for over 500 kr. sender vi det til dig uden beregning.

Du kan naturligvis afhente i butikken Havnestræde 3, 4720 Præstø for 0 kr.

Vi sender ikke til udlandet, Grønland og Færøerne.

Sikkerhed

Betales der med betalingskort er du altid sikret mod misbrug. Du har ingen selvrisiko i tilfælde af, at dit kort bliver misbrugt i en internet-butik, der benytter SSL (Secure Socket Layer) i sit betalingssystem. Data, du sender i forbindelse med køb betalt med betalingskort, er krypteret (SSL), og det er således kun PBS, der kan læse dem. Hverken Sjæl og Sans eller andre har mulighed for at læse oplysningerne. Beløbet for varerne trækkes først, når varerne sendes fra Sjæl og Sans. Send aldrig penge til os per brev. Vi kan ikke påtage os ansvaret for evt. bortkomne kontanter, checks, frimærker eller andet.

Reklamation

I henhold til købeloven har du reklamationsret på 2 år. Ved eventuelle fejl eller mangler, som er opstået ved normal anvendelse, skal du kontakte os hurtigst muligt på info@sjaelogsans.dk.

Fejl eller slidtage opstået som følge af forkert brug af varen er ikke omfattet af reklamtionsretten.

Fortrydelsesret

Det er vigtigt for os at du er tilfreds med din bestilling.

Skulle du mod forventning fortryde dit køb hos Sjæl og Sans, har du 14 dages fuld returret, såfremt varen returneres ubrugt og i original emballage gældende fra den dag, du modtager varen.

Sjæl og Sans modtager ikke varer sendt per efterkrav. Du skal selv betale for omkostningerne ved returneringen.

Ikke afhentede pakker

Når du har modtaget en mail fra os om at din pakke er afsendt, har du typisk 8-10 dage til at afhente den, hvis du ikke har været hjemme ved leveringen. Hvis pakken ikke afhentes inden henlæggelsesfristen udløber, og pakken herefter returneres til os, vil vi meget gerne fremsende din pakke til dig igen - mod betaling af forsendelsesomkostningerne.